vrijdag 29 augustus 2014

Watervogels

Hier laat ik even wat verschillende soorten zien.
Zomaar een bij elkaar geraapt stelletje.

Vandaag ook nieuwe foto's op mijn website geplaatst bij Recent. http://www.digi-irma.nl
Today also posted new photos on my website under Recent. http://www.digi-irma.nl

**Foto's zijn in de vergroting  beter van kwaliteit, dus scherper en duidelijker.**
Klik op de eerste voor een mooier en groter beeld!!
For better and larger image click on the first picture.

Soepgans
 Kuifeend vrouw
 Visdiefje
 Visdief
 Jonge Meerkoet
Volwassen Meerkoet

 Jonge Stormmeeuw
 Eerstejaars Kokmeeuw
 Jonge Zilvermeeuw
Kokmeeuw
Canadese Ganzen in de regen
Canadese Gans 
Oeverloper

  Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Thanks everyone for the comments on my previous blog.

31 opmerkingen:

  1. Hi Irma,
    fantastic photos of the different Sea birds. I like all the gulls. Wonderful portraits of each bird.
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i loved all of these! i was smiling as i went through them. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt plaatjes van foto's gemaakt Irma heel mooi gedaan lieve groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is genieten Irma z,on rijk gevarieerde blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Irma, your photos are wonderful ! I love this beautiful facial profile of the first photograph !
    Have a happy weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola amiga Irma,bellas imagenes de estas aves acuaticas,me quedo con todas las tomas,son muy buenas.Un fuerte abrazo y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brilliant display of waterfowl, cheers Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij elkaar geraapt of niet, ze staan er allemaal mooi op Irma.
    De mooiste voor mij zijn de ganzen in de regen.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Irma, wonderful waterfowl and bird photos. Lovely series of images.. Enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute photos of many aquatic birds. I greet you.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms is het een goede mogelijkheid om allerlei "restjes" die je nog niet gepubliceerd hebt , en die je wel de moeite waard vindt, bij elkaar te voegen. Goed voor je archief, leuk om te doen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van al deze vogels vind ik de Soepgans het leukst, dat komt natuurlijk door zijn naam. Hahaha! De kuifeend zonder kuif vind ik ook gaaf, maar alweer de naam dus. Nah Irma, alle gekheid op een stokje ze staan er allemaal scherp en goed op. Mooie reeks! Groetjes van je buuf uit druilerig Enkhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's, leuk zo al die verschillende vogels zo bij elkaar. Ik wens je nog een heel fijn weekend ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Irma

    Echt genieten weer van je verschillende soorten vogels.
    Leuk zo veel soorten te zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's Irma
    en ook nog een regenbui ook.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Good morning from Madrid Irma :-))) .. Thanks for your kind comment ..
    You show us an impeccable range of big picture .. Very good work .. Have a happy weekend ..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great selection. I especially like your Common Sandpiper.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke vogelblog, de laatste foto vind ik helemaal top, zo'n mooi standpunt. Ook het visdiefje op het paaltje met de groene achtergrond is favoriet bij mij.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A wonderful set of waterfowl, Irma.
    I just love the photo of the Aythya fuligula. It's a species that I'm not used to see.
    And you've got an also lovely picture ot the Branta canadensis under the rain.
    Congrats,
    JR

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Irma,
    Wat een ontzettende mooie opnames heb je weer gemaakt. Prachtig!! Foto 7 van die jonge meeuw met die prachtige weerspiegeling vind ik heel erg mooi. Net als die laatste foto 13. Hier heb je een fantastisch standpunt, mooi laag genomen. Super!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 彡✿⊱·..
    Série de fotos maravilhosa!!!

    。♡♡彡
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ✿° ·..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuke verzameling Irma, met voor mij de laatste als favoriet, prachtige foto van een soort
    die je nog niet zo makkelijk zo mooi voor de camera krijgt.
    Natuurkeiker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wonderful photos, Irma! I like the gulls. I will miss them when they move out to sea to winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. verschillende vogels ik kunnen beschrijven geweest.
    Een aantal grote foto's.
    Met vriendelijke groet Liplatus

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Irma, great pics - you are a professional;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai Irma,

    Die oeverloper is super met dat mooie lage standpunt. Voor mij de mmooiste uit de hele serie, maar de ganzen in de regen zijn een goede tweede. Prachtige plaat ook.
    De rest zijn gewoon hele mooie foto's. Heerlijke serie.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I do like the shot of the geese in the rain! Its a great texture.

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Irma,
    ik lijk wel al verder achter te geraken met de reacties hihi.... maar ik had hem op mijn telefoon al wel gezien.
    Prachtige foto's en het visdiefje vind ik toch weel heel erg mooi hoor. Foto 10 is ook heel mooi met die prooi en de laatste natuurlijk helemaal geweldig :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Irma,

    that's again a wonderful series of the different water birds, really great shots.
    My favourite one is the sandpiper today. :-)
    Love the little coot so much, it's really cute.

    Lots of greetings
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.