donderdag 23 augustus 2012

Kat en Hond

Afgelopen week bij toeval deze foto's kunnen maken.
De kat lag boven op een auto, en de hond werd uitgelaten.

Meer dieren zijn te zien op mijn website: http://www.digi-irma.nl

Foto's zijn in de vergroting beter van kwaliteit, dus mooier en duidelijker.
Even op de foto zelf klikken of op de bovenste foto en dan kun je doorklikken.

* De dia-serie in Internet Explorer wordt het door blogger niet meer ondersteund.*
 

 Friese Stabij

 Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Het doet mij altijd heel erg goed.

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's zijn dit weer, Irma. Heel mooi gedaan. De kleuren en belichting zijn ook geweldig. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful puppy, eager to show himself, brilliant photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pracht foto's Irma, mooi standpunt zo met de poes op de auto.
    Pracht koppie van de hond, mooie kleuren.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat lief Irma jij doet het altijd zo goed met dieren en met veel geduld zo moet ik er aan denken onze eerste ontmoeting mag ik een foto maken van u honden en ik zeer vereerd zij ja dat mag u en toen is het klikje tussen ons gelegd lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma,
    Mooie portretten!!
    De onderste foto van die hond vind ik erg grappig, met dat schuine nieuwsgierige koppie.
    Erg leuk!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful photos! Great job!
    Wish you a nice week.
    hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tudo que adoro em um só post.
    Lindos gato e cão. Olhos belos e foto muito bem registrada.
    Abraço.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige portretfoto's Irma. Wat een koppie heeft die hond.
    Alvast een fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What beautiful portraits. I think its difficult. I´ve tried with my dogs but they are so black and you cant see the contures very well. Its of course lack of knowing from my side. Have to learn that

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Irma,

    wat een leuke foto's.
    Ook prachtig van kleur en mooi scherp.
    De laatste is mijn favoriet.
    Hij kijkt daar zo guitig.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Irma

    De 2 laatst opnames zijn mijn favorieten..
    komt denk ik dat ik meer met honden heb dan met poezen..
    Mooie opnames, prima van scherpte, de laatste vind ik vooral leuk door de stand
    van z'n koppie..lief toch!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miau...miau...y...guau...guau..
    Muy bonitos los dos.
    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Irma
    mooi wat een lieve kopjes
    lieve groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Now they're beautiful!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi reeks,die eerste foto van de hond vind ik prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amazing portraits from the cat and the dog. Beautiful !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.